خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ظهر امروز یونگ یه مدیر بانک توسعه آسیایی (ADB) با محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.

در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله همکاری فعلی و استراتژی آینده برای ارتقای توسعه اقتصادی در پاکستان، وضعیت برنامه‌های مبتنی بر سیاست ‌محور از جمله برنامه مشارکت عمومی خصوصی (PPP) و برنامه افزایش انعطاف ‌پذیری آب و هوا و بلایا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار، محمد اورنگزیب با اشاره به همسویی عملیات اقلیمی بانک توسعه آسیایی با اهداف و تعهدات اقلیمی پاکستان، از حمایت های بانک توسعه آسیایی طی سال های گذشته و نقش محوری آن در پیشبرد برنامه های آگاهانه اقلیمی در سراسر آسیا و اقیانوسیه قدردانی کرد.

وی همچنین زمینه های اولویت دولت برای دستیابی به ثبات و پایداری کلان اقتصادی از جمله اقدامات برای افزایش درآمد، اصلاحات شرکت های دولتی، خصوصی سازی، و مشارکت عمومی-خصوصی را تشریح کرد.

مدیر بانک توسعه آسیایی به وزیر دارایی پاکستان به دلیل توافق در سطح کارکنان با صندوق بین المللی پول تبریک گفت.

طرفین همچنین در پایان این نشست بر تعهد خود برای تقویت همکاری میان پاکستان و بانک توسعه آسیایی با هدف مشترک ارتقاء رشد و توسعه اقتصادی پایدار در این کشور تأکید کردند.

ارسال نظر

 
1