خبر فوری

 
دور دوم رایزنی های سیاسی پاکستان و بلژیک در اسلام آباد
کد خبر :1029617838

11:08 1402/03/26


برچسب ها : پاکستان و بلژیک, دستیار معاون وزیر امور خارجه پاکستان, رایزنی, روابط دوجانبه,

دور دوم از رایزنی های سیاسی پاکستان و بلژیک روز گذشته ( پنجشنبه 25 خرداد) با محور بررسی تمامی جوانب روابط دوجانبه در اسلام آباد برگزار شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دور دوم از رایزنی های سیاسی پاکستان و بلژیک روز گذشته ( پنجشنبه 25 خرداد) با محور بررسی تمامی جوانب روابط دوجانبه در اسلام آباد برگزار و در این بین دستور کار تعاملات و همکاری های دوجانبه برای سال آینده تعیین شد.

براساس گزارش دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، هیئت پاکستانی به رهبری محمد سلیم دستیار معاون وزیر امور خارجه برای اروپا و هیئت بلژیکی به ریاست جیروئن کور دبیرکل بخش روابط دوجانبه وزارت خارجه بلژیک شرکت کردند. دوطرف به همراه سازمان ملل متحد، در خصوص همکاری در بستر های بین المللی، امور مهم منطقه ای و بین المللی به تبادل نظر پرداختند.

رئیس هیئت پاکستانی بر لزوم تداوم گفت و گو ها و تعامل میان دو کشور پاکستان و بلژیک تاکید کرد. دوطرف بر برگزاری این نشست به صورت منظم و سالانه توافق کردند. همچنین توافق شد که نشست آتی سال آینده میلادی (2024) در بروکسل برگزار شود. شایان ذکر است امسال سالگرد 75مین سال روابط دیپلماتیک پاکستان و بلژیک است. همچنین بیان شد که پاکستان مصمم برای ارتقا و تقویت بیشتر تجارت، سرمایه گذاری، همکاری علمی فرهنگی، گردشگری و تبادل نیروی کار و تحرک می باشد.

ارسال نظر

 
1