خبر فوری

 
دیدار نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با فرماندار ایالت پنجاب
کد خبر :1029158624

11:11 1403/03/12


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر عربستان سعودی, فرماندار ایالت پنجاب, نواف بن سعید المالکی,

در جریان این دیدار در مورد روابط دو کشور پاکستان و عربستان سعودی و توسعه سرمایه گذاری عربستان تبادل نظر انجام گرفت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با سردار سلیم حیدر خان فرماندار ایالت پنجاب دیدار کرد.

در جریان این دیدار در مورد روابط دو کشور پاکستان و عربستان سعودی و توسعه سرمایه گذاری عربستان تبادل نظر انجام گرفت.

فرماندار پنجاب اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان با عربستان سعودی رابطه عشق و ارادت دارند، درحالیکه عربستان سعودی همواره در برهه های دشوار به پاکستان کمک کرده است. از حمایت مستمر عربستان سعودی در مجامع بین المللی از پاکستان سپاسگذاریم.

وی با دعوت از سرمایه گذاران عربستان سعودی جهت سرمایه گذاری در پاکستان، تصریح کرد که دولت فدرال مصمم به افزایش و جذب سرمایه گذاری خارجی است و فضای همواری برای سرمایه گذاری خارجی در پاکستان وجود دارد.

سردار سلیم حیدر خان، گفت: شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری از طریق پلتفرم "یک پنجهر" تسهیلاتی را برای سرمایه گذاری فراهم آورده است؛

وی در ادامه تاکید کرد که امت اسلامی باید خشونت و بربریت ارتش اسرائیل علیه مردم فلسطین را در مجامع بین المللی برجسته کند.

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در این بین پاکستان را خانه دوم خود عنوان کرد و گفت: عملکرد نیروی کار پاکستانی در توسعه و آبادانی عربستان سعودی ستودنی است.

ارسال نظر

 
1