خبر فوری

 
تعهد آمریکا بر تداوم همکاری با پاکستان در حوزه سلامت و بهداشت
کد خبر :1027978273

14:28 1402/08/05


برچسب ها : آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده, بهداشت, پاکستان و آمریکا, دولت موقت, دونالد بلوم, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, وزیر بهداشت پاکستان,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در دیدار با وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان بر عزم خود جهت تقویت هرچه بیشتر روابط و همکاری میان دو کشور تاکید کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در دیدار با وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان بر عزم خود جهت تقویت هرچه بیشتر روابط و همکاری میان دو کشور تاکید کرد.

بر اساس جزئیات، دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا ظهر امروز با دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان در اسلام آباد، ابعاد مختلف روابط و همکاری میان پاکستان و آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این نشست، سفیر ایالات متحده آمریکا بر تعهد خود نسبت به تداوم همکاری با پاکستان در زمینه بهداشت به ویژه در بخش های تغذیه، سلامت مادر و نوزاد، کنترل بیماری های واگیردار و تنظیم خانواده تاکید و تصریح کرد.

در همین حال، دکتر ندیم جان از تعهد آمریکا نسبت به همکاری با پاکستان در زمینه سلامت و بهداشت ابراز قدردانی کرد و گفت: این همکاری قوی، بدون وقفه و هدفمند است.

وی همچنین از حمایت های گسترده و مستمر آژانس توسعه بین المللی (USAID) و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده آمریکا (CDC) از بخش بهداشت پاکستان، کمال تشکر و قدردانی را بجا آورد.

در پایان نیز، دونالد بلوم سفیر آمریکا در جریان آزمایشگاه های سیار تاسیس شده در ایالت ها قرار گرفت که نقش حیاتی در کنترل بیماری های همه گیر و واگیردار دارند.

ارسال نظر

 
1