خبر فوری

 
 
دیدار دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1018579252

09:53 1403/01/26


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه جهانی مسلمانان, پاکستان و عربستان سعودی, دکتر عبد الکریم العیسی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد بن عبدالکریم العیسی دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| محمد بن عبدالکریم العیسی دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

نخست وزیر پاکستان ضمن استقبال از شیخ العیسی، از وی بابت سفر به پاکستان همزمان با عید سعید فطر، تشکر و قدردانی کرد و گفت: خدمات گران قدر و ارزشمند شما در راستای ترویج تصویر حقیقی اسلام در سراسر دنیا، قابل ستایش می باشد.

شهباز شریف در ادامه این نشست به همراه دعا برای طول عمر و تندرستی شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، اظهار داشت: پاکستان برای روابط برادرانه مستحکم مبتنی بر اشتراکات مذهبی، ارزش و فرهنگ با عربستان سعودی اهمیت زیادی قائل است. نخست وزیر برای سفر اخیر دبیرکل به پاکستان آرزوی موفقیت کرد و به وی از حمایت و مشارکت مستمر اسلام‌آباد با اتحادیه جهانی مسلمانان اطمینان داد.

محمد بن عبدالکریم العیسی در صحبت های خود تلاش و عزم شهباز شریف نخست وزیر پاکستان برای تحکیم و تقویت بیشتر مناسبات میان دو کشور را مورد تمجید قرار داد و به وی بابت سفیر اخیر موفقیت آمیز به ریاض، تبریک گفت.

ارسال نظر

 
1