خبر فوری

 
 
حمله سنگین تروریست ها به منطقه نظامی نشین در بنون 8 کشته و 140 زخمی برجای گذاشت
کد خبر :1018577294

10:55 1403/04/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, بنون, تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, حمله تروریستی, عناصر تروریستی, گروه های تروریستی,

در پی حمله گسترده عناصر تروریستی به منطقه مسکونی متعلق به ارتش پاکستان در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا دست کم 8 نظامی کشته شده و 140 تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله گسترده عناصر تروریستی به منطقه مسکونی متعلق به ارتش پاکستان در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا دست کم 8 نظامی کشته شده و 140 تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق جزئیات منتشر شده، تعداد 10 تن از عناصر تروریستی شب گذشته تلاش نمودند تاسیسات نظامی، نیروهای مسلح و مناطق مسکونی خانواده های نظامیان واقع در شهرستان بنون را هدف حمله قرار دهند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، یکی از مهاجمان ابتدا خودروی مملو از مواد منفجره را به دیوار پادگان کوباند که در نتیجه آن خساراتی به ساختمان واقع در مجاورت آن وارد گردید.

پس از این حمله مهاجمان مسلح اقدام به یورش به داخل محوطه پادگان نمودند که درگیری میان طرفین را آغاز کرد که در نتیجه آن تمامی 10 مهاجم به درک واصل شدند، اما با این حال روابط عمومی ارتش پاکستان از اعلام شمار تلفات این حمله تروریستی خودداری نمود.

از سوی دیگر یک افسر ارشد دولت محلی که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با یکی از رسانه ها گفت: 5 تن از مهاجمان دارای جلیقه انفجاری بودند و موفق شدند به منطقه مسکونی خانواده نظامیان نفوذ پیدا کنند و نزدیک به 140 نفر در جریان حمله عناصر تروریستی مجروح شدند.

وی افزود: این حمله روز گذشته آغاز شده بود و طی 26 ساعت درگیری طرفین از اسلحه، راکت و نارنجک بهره بردند.

ارسال نظر

 
1