خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت قتل 8 نظامی پاکستانی در کیچ را بر عهده گرفت
کد خبر :1017989158

10:02 1402/10/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, تک تیرانداز, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت قتل 8 تن از نظامیان پاکستانی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت قتل 8 تن از نظامیان پاکستانی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما دیروز دوشنبه مورخه 1 ژانویه 2024(11 دی ماه) در دو حمله مختلف در مناطق مند و شیپچار شهرستان کیچ 8 تن از نظامیان پاکستانی را به قتل رسانده و یک تن دیگر را زخمی کردند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 8 صبح روز دوشنبه 11 دی ماه، دو خودروی متعلق به دشمن اشغالگر را در شیپچار از توابع منطقه آپسی کهن شهرستان کیچ را به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار گرفتند که در نتیجه آن یکی از خودروها به صورت کامل منهدم گردید و هفت تن از سرنشینان آن در دم به هلاکت رسیدند.

به گفته سخنگوی بی ال اف ویدئوی این حمله به زودی منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد: فدائیان بی ال اف همچنین در یک عملیات دیگر پاسگاه ارتش دشمن واقع در کوه رودان در منطقه مند گوک را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار دادند، در این حمله یک نظامی دشمن در دم کشته شد و یک فرد دیگر نیز دچار جراحت شد.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: بلافاصله پس از این حمله بالگرد نظامی دشمن به گشت زنی در منطقه پرداخت و سپس اجساد نیروهای کشته شده را با خود به همراه برد.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این دو حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عهد خود برای تداوم حملات علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی منافع دستگاه حاکمیتی تا زمان آزادی بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1