خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در شهر تربت
کد خبر :1016351381

10:32 1402/05/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, فرودگاه تربت, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در شهر تربت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در شهر تربت را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 10:30 شب گذشته پاسگاه واقع در درب مرکزی فرودگاه تربت مرکز شهرستان کیچ را به وسیله سلاح‌های خودکار و سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست کم یک نظامی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی افزود: ارتش شکست خورده دشمن پس از این حمله همچون گذشته اقدام به تیراندازی بی هدف به سوی مناطق مسکونی اطراف نمود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس به بهانه حفظ امنیت در کنار نیروهای ارتش پاکستان در گشت زنی و تفتیش در مراکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهر تربت مشارکت می‌کند، شب گذشته نیز فدائیان بلوچ ما در دو نقطه با نیروهای پلیس مواجه شدند که در کنار نیروهای سپاه مرزی با ایجاد مراکز ایست و بازرسی مشغول تفتیش بودند؛ اما به دلیل آنکه اکثریت نیروی پلیس را افراد بلوچ تشکیل می‌دهند مورد هدف قرار نگرفتند.

وی تصریح کرد: ما به جز ارتش پاکستان همواره به تمامی دیگر نیروهای مسلح موجود در بلوچستان اشغالی هشدار داده‌ایم که از همکاری با ارتش پاکستان خودداری نمایند، زیرا ارتش پاکستان در حال نسل کشی ملت بلوچ در بلوچستان است، آن دسته از افراد و یا نیروهای مسلح که در کنار ارتش پاکستان حضور یابند به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سرگرد گهرام بلوچ کفت: سازمان از ملت بلوچ درخواست می‌کند از حضور در جشن‌های به اصطلاح آزادی پاکستان دوری اختیار کنند، جشن‌ها و مراسمات به اصطلاح آزادی پاکستان، نیروهای مسلح و تمامی عناصر وابسته به آنان در تیررس اهداف ما قرار دارند و مردم بلوچ از آنان دوری نمایند.

وی در پایان افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه منافع ارتش اشغالگر و دستگاه حاکمیت پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان با شدت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1