خبر فوری

 
 
نه تروریست در عملیات های ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند
کد خبر :1016025065

09:06 1402/11/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست, تروریسم, شهرستان تانک, عملیات نظامی, هلاکت تروریست ها, وزیرستان جنوبی,

نیروهای امنیتی پاکستان طی دو عملیات مختلف در تانک و وزیرستان جنوبی، 9 تروریست را به هلاکت رساندند درحالیکه طی تبادل آتش، یک سرباز ارتش نیز جان خود را از دست داد.


خیبر‌پختون‌خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان طی دو عملیات مختلف در ایالت خیبرپختون‌خوا، 9 تروریست را به هلاکت رساندند درحالیکه طی تبادل آتش، یک سرباز ارتش به نام شاه زیب اسلم نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستانISPR، نیروهای امنیتی شب 17 فوریه برابر شب 28 بهمن عملیاتی مبتنی بر اطلاعات نظامی را در شهرستان تانک ترتیب دادند که موجب به هلاکت رسیدن دو تروریست سرشناس و تحت تعقیب به نام های رحمت الله معروف به بدر منصور و امجد ملقب به بابری، شد.

همچنین طی تبادل آتش و عملیات سنگین ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی، 7 تروریست به هلاکت رسیدند. از محل عملیات و مخفیگاه تروریست ها مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نظامی کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان بیان داشت که تروریست های کشته شده به همراه عملیات های تروریستی مختلف در منطقه علیه نیروهای امنیتی، در اقداماتی از قبیل اخاذی و ترور شهروندان بی گناه دست داشتند.

در ادامه بیانیه گفته شد که یک سرباز 29 ساله به نام شاه زیب اسلم طی درگیری شجاعانه، به درجه شهادت نائل گشت. نیروهای امنیتی مصمم برای خاتمه تروریسم از کشور هستند و این فداکاری مردان شجاع عزم ما را تقویت می کند.

ارسال نظر

 
1