خبر فوری

 
تقدیر مقام پاکستانی از اقدامات انگلیس در ثبت نام کودکان محروم از تحصیل
کد خبر :1015172150

12:11 1403/01/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بریتانیا, جین ماریوت, خالد مقبول صدیقی, وزیر آموزش و پرورش پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی بریتانیا, کودکان پاکستانی,

وزیر آموزش و پرورش پاکستان در جریان دیدار با کمیساریای عالی انگلیس از تلاش‌ها و اقدامات این کشور در ثبت نام کودکان محروم از تحصیل در مدارس تقدیر نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر آموزش و پرورش پاکستان در جریان دیدار با کمیساریای عالی انگلیس از تلاش‌ها و اقدامات این کشور در ثبت نام کودکان محروم از تحصیل در مدارس تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد امروز پنجشنبه با دکتر خالد مقبول صدیقی وزیر آموزش و پرورش دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار اظهار داشت: دولت در حال کار بر روی طرح وضعیت اضطراری آموزشی در کشور طبق دستور شخص نخست وزیر است.

وی با بیان اینکه شمار کودکان محروم از تحصیل روز به روز در حال افزایش است عنوان داشت: تنها راهکار مقابله با این معضل ارائه یک دستور کار ملی است.

وی همچنین از همکاری و اقدامات دولت انگلیس برای پایان دادن به معضل کودکان محروم از تحصیل تقدیر و تشکر نمود و گفت: ما نیازمند به گردآوری تمامی نیکوکاران در یک بستر واحد هستیم تا بتوانیم تمامی تلاش‌های صورت گرفته در این راستا منظم و هموار گردد.

در ادامه این دیدار جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس طی سخنانی به روابط دیرینه و تاریخی میان دو کشور اشاره نمود و گفت: پاکستان و انگلیس از سال 1947 میلادی شانه به شانه یکدیگر ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه انگلیس قصد توسعه برنامه سبز خود را دارد افزود: طبق این طرح ظرفیت پذیرش دانشجویان پاکستانی در دانشگاه‌های انگلیس افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: انگلیس آماده همکاری با پاکستان برای مقابله با مشکلات دسترسی به طرح آموزشی گوگل است.

ارسال نظر

 
1