خبر فوری

 
توافق پاکستان و کویت بر تخصیص وام 25 میلیون دلاری برای سد مهمند
کد خبر :1014021815

14:49 1403/03/11


برچسب ها : پاکستان و کویت, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, عبدالعلیم خان, مهمند, وزیر ارتباطات, وزیر ارتباطات پاکستان, وزیر خصوصی سازی پاکستان,

عبدالعلیم خان وزیر ارتباطات، خصوصی سازی و سرمایه گذاری پاکستان با هدف گسترش روابط تجاری و معیشتی با کویت به پایتخت این کشور سفر کرد.


کویت: به گزارش راز نیوز | عبدالعلیم خان وزیر ارتباطات، خصوصی سازی و سرمایه گذاری پاکستان با هدف گسترش روابط تجاری و معیشتی با کویت به پایتخت این کشور سفر کرد.

عبدالعلیم خان و عمر سعود العمر وزیر بازرگانی و صنعت دولت کویت پنجمین جلسه کمیسیون مشترک وزیران پاکستان و کویت را به طور مشترک رهبری کردند.

در این نشست مقامات عالی پاکستان و کویت توافق کردند تا تفاهم نامه های ایجاد شده میان دو کشور در زمینه های کشاورزی، دریانوردی، بنادر، آموزش، اجتناب از مالیات مضاعف و استانداردهای کیفیت و ایمنی را رسمی و اجرایی کنند.

طرفین همچنین بر امضای قرارداد وام 25 میلیون دلاری در سوم ماه آینده برای سد مهمند، توافق کردند و علاوه بر این، صندوق کویت تمایل خود را برای بررسی درخواست مالی پاکستان برای پروژه کانال کاچی ابراز کرد.

مقامات دو کشور همچنین توافق کردند که کارگروه های مشترکی را برای رسیدگی به موضوعات مربوط به تجارت و سرمایه گذاری و همچنین امور ویزا و کنسولی تشکیل دهند.

پنجمین جلسه کمیسیون مشترک وزیران پاکستان و کویت گام مهمی در تقویت روابط بین دو ملت خواهد بود.

 

ارسال نظر

 
1