خبر فوری

 
تاکید امارات و پاکستان بر توسعه همکاری های دو طرفه همه جانبه
کد خبر :1013759469

13:25 1403/01/15


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید ابراهیم سلیم الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی امروز با عطاء الله تارر وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد که در این بین پیرامون روابط دو طرفه و توسعه همکاری ها در بخش های مختلف رایزنی شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی امروز با عطاء الله تارر وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد که در این بین پیرامون روابط دو طرفه، توسعه همکاری ها در بخش های مختلف و امور مورد علاقه مشترک تبادل نظر انجام گرفت.

عطاء الله تارر وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان ضمن ستودن چشم انداز و تلاش های رهبری امارات متحده عربی در راستای توسعه و تحول در این کشور، گفت: ملت پاکستان، امارات متحده عربی را خانه دوم خود می دانند. بر اساس موضع شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، به دنبال گسترش بیشتر مناسبات تجاری و بازرگانی میان امارات متحده عربی و پاکستان هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مناسبات فی مابین بر اساس همکاری همه جانبه و اشتراکات استوار می باشند. اولین پرواز خطوط امارات را خلبان پاکستانی انجام داده بود که این تجلی از همکاری عالی میان دو کشور است. وزیر فدرال بیان داشت که مرحوم شیخ زاید روابط بسیار نزدیکی با رهبری و مردم پاکستان داشت.

وزیر فدرال در ادامه صحبت های خود ضمن آگاه کردن سفیر امارات از گام های برداشته شده اقتصادی دولت، از انجام اصلاحات مالیاتی در اداره هیئت درآمد فدرال FBR خبر داد و گفت: کار برای دیجیتاله کردن بخش اقتصادی در حال انجام است.

سفیر امارات متحده عربی گفت: به توسعه بیشتر روابط دوجانبه بر اساس چشم انداز رهبری دو کشور معتقد هستیم. امارات همواره در لحظات سخت و دشوار به پاکستان کمک کرده است و برای رشد اقتصادی پاکستان، در کنار آن ایستاده ایم.

ارسال نظر

 
1