خبر فوری

 
 
اعتراضات مردم و نیروی پلیس لکی مروت به موج تروریسم: ارتش و نهادهای امنیتی عامل تروریسم هستند
کد خبر :1011138186

17:35 1403/06/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, اعتراضات, بنون, تروریست, تروریسم, تظاهرات, لکی مروت,

مردم و نیروی پلیس شهرستان لکی مروت و بنون در پی موج فزاینده تروریسم و ترور های اخیر دست به اعتراضات زدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| مردم و نیروی پلیس شهرستان لکی مروت و بنون در پی موج فزاینده تروریسم و ترور های اخیر دست به اعتراضات زدند.

نیروی پلیس و مردم این شهرستان در سخنرانی های خود ارتش و نهاد های امنیتی پاکستان چون ISI و MI را عامل موج فزاینده تروریسم و اقدامات ترور در این منطقه عنوان کرده و خواستار خروج آنها شدند.

یکی از سخنرانان اظهار داشت که اینجا هیچ چیز نامشخص وجود ندارد و تمامی اینها زیر سر آی اس آی و ام آی می باشد. تمامی اقدامات ترور توسط این نهاد های اطلاعاتی با هدف ترویج تروریسم صورت می گیرد.

در یکی از ویدیو های منتشر شده از این اعتراضات و تحصن، می توان دید که مردم و نیروهای پلیس همصدا بوده و تنها خواسته آنها خروج ارتش و نهادهای اطلاعاتی از این منطقه است.

 

در این کلیپ یکی از افسران پلیس که به دنبال خاتمه تحصن است سخنرانی خود را اینگونه شروع می کند: اگر من صحبت کنم، شما حضار صحبت های من را می پذیرید یا نه؟ یکی از نیروی های پلیس ملبس به لباس محلی در این بین جواب می دهد که اگر صحبت های شما منطقی باشد می پذیریم، اگر صحبت شما پیرو این است که ارتش باید از منطقه خارج شود ما در کنار شما هستیم؛ ما برای کسب این هدف با خودمان کفن آورده ایم. خروج ارتش اولین و آخرین خواسته ما می باشد.

 

گفتنی است این اعتراضات با تحصن در جاده پیشاور به دیره اسماعیل خان و مسدود کردن آن آغاز شده است. نیروی پلیس محلی می گوید که به صورت روزانه چندین پرسنل توسط عناصر مسلح ناشناس هدف قرار می گیرند و پلیس از تعقیب مهاجمان منع می شود؛ پس قطعا ارتش و نهاد های اطلاعاتی پشت تمامی این اقدامات و موج فزاینده اقدامات ترور در منطقه می باشند.

برخی از معترضان معتقدند که ارتش برای دریافت دلار از آمریکا توجهی به این ترور ها نمی کند و ترویج اقدامات ترور و ناامن بودن منطقه به نفع آنها است. آنها همچنین شعار "ارتش پشت تمامی این اقدامات ترور است" را سر دادند.

ارسال نظر

 
1