خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان دیدار و ضمن عرض تبریک بابت تصدی در این پست، آرزوهای نیک از سوی مردم و ولیعهد و رهبری عربستان سعودی را ابراز داشت.

سفیر عربستان بار دیگر تاکید کرد که عربستان سعودی و پاکستان در یک رابطه برادرانه متعهد هستند که مشخصه آن اعتماد و تفاهم متقابل و همکاری نزدیک در همه مسائل دوجانبه و منطقه ای مورد علاقه مشترک است.

نخست وزیر موقت ضمن تشکر از دولت عربستان سعودی بابت حمایت های مداوم در راستای ثبات اقتصادی و توسعه پاکستان، گفت: شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری پایه و اساس سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری خارجی به ویژه از عربستان سعودی را خواهد گذاشت. وی با اشاره به جمعیت قابل توجه پاکستانی های مقیم عربستان سعودی که در توسعه و پیشرفت این کشور نقش آفرینی می کنند، از دولت عربستان سعودی خواست تا هرگونه تسهیلات ممکن را به این افراد ارائه کند.

انوار الحق کاکر در ادامه این نشست اظهار داشت که عربستان سعودی همواره می تواند پاکستان را به عنوان شریک قابل اعتماد خود قلمداد کند. وی در ادامه انرژی، زیرساخت ها، کشاورزی، فناوری اطلاعات و نیروی انسانی را به عنوان زمینه های بالقوه همکاری میان دو کشور برشمرد.

ارسال نظر

 
1