خبر فوری

 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | پشت پرده نامه اعضای کنگره آمریکا برای آزادی عمران خان عامل و مهره اصلی اسرائیل در پاکستان فاش شد.

چند روز گذشته اعضای کنگره آمریکا از جمله سوزان وایلد، جان جیمز و جک برگمن رئیس مشترک کمیته پاکستان در کنگره ایالات متحده، نامه ای به رئیس جمهور جو بایدن نوشته و خواستار اعمال تحریم ها علیه ارتش و آزادی فوری عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان شدند.

وقتی حامیان عمران خان در کنگره آمریکا مورد بررسی قرار گرفتند، مشخص شد که از 62 نماینده کنگره 9 نفر از نژادپرستان سرسخت یهودی و 29 نفر از طرفداران آشکار رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند.

از میان نمایندگان، 13 عضو در مناسبت های مختلف با هند ابراز همدردی کرده‌ و 21 نفر مخالف سر سخت پاکستان هستند و 2 نفر دیگر نیز در سخنرانی های خود کشمیر را بخشی از هند اعلام کرده‌اند.

جالب اینجاست که در مجموع 50 نفر از این 60 نماینده کنگره امریکا که در حمایت از عمران خان برای جو بایدن نامه نوشتند، حامی ال جی بی تی کیو (LGBTQ) هستند.

این نمایندگان در باطن دشمنان فکری و عقیدتی پاکستان به حساب می آیند، اما در ظاهر برای رسیدن به هدف خود که آزادی عمران خان مهره اصلی رژیم صهیونیستی در پاکستان می باشد خود را دلسوز این کشور دانسته و خواستار آزادی بیان در پاکستان می شوند.

 

ارسال نظر

 
1