خبر فوری

 
کشته و زخمی شدن 3 نظامی پاکستانی در حمله شبه نظامیان بی ال اف در خاران
کد خبر :1001540707

10:09 1403/05/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ,

در پی حمله شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهرستان خاران ایالت بلوچستان یک نظامی پاکستانی کشته و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی حمله شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهرستان خاران ایالت بلوچستان یک نظامی پاکستانی کشته و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 8 شب گذشته پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه البت شهرستان خاران را هدف آتش سلاح های جدید و خودکار خود قرار دادند.

وی افزود: بی ال اف با محاصره ارتش اشغالگر پاکستانی در جبهه نبرد آنها را دچار شکست روانی کردند و بر همین اساس عناصر ارتش شکست خورده دشمن اقدام به اذیت و آزار مردم بی گناه کرده و سعی دارند انتقام شکست خود را از مردم بگیرند، اما حاکمیت باید بداند که بلوچستان یک سرزمین اشغالی است و ارتش پاکستان در هر نقطه ای هدف حملات ما قرار خواهد گرفت.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و حملات ما علیه نیروهای پاکستانی تا زمان آزادی کامل بلوچستان اشغالی تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1