خبر فوری

 
بانک توسعه آسیایی حمایت مجدد از برنامه اصلاحات پاکستان را ابراز کرد
کد خبر :1001344302

13:13 1403/07/19


برچسب ها : ADB, اعلام حمایت, پاکستان و بانک توسعه آسیا, روابط دو جانبه, وزیر اقتصاد پاکستان, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

هیئت بانک توسعه آسیایی در جریان دیدار با احد خان چیما وزیر اقتصاد پاکستان، بر حمایت مستمر خود از دستور کار دولت برای اجرای اصلاحات ساختاری، ایجاد فضای مالی و ثبات اقتصاد تاکید کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| هیئتی از بانک توسعه آسیایی به سرپرستی مدیران اجرایی بانک روز چهارشنبه با احد خان چیما وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام‌آباد دیدار کردند.

این هیئت از 6 تا 12 ماه جاری میلادی با دستورکار رایزنی با دولت و ذینفعان کلیدی به منظور همسویی بهتر حمایت بانک توسعه آسیایی با اولویت های دولت پاکستان به اسلام‌آباد سفر کرده است.

وزیر اقتصاد پاکستان با اشاره به مشارکت مستحکم پاکستان و بانک توسعه آسیایی ADB، عزم راسخ دولت فدرال برای اجرای برنامه اصلاحات جامع اقتصادی را ابراز کرد و گفت: تمرکز این اصلاحات به طور ویژه بر بازگرداندن ثبات اقتصاد کلان و ترویج رشد پایدار می باشد. او زمینه های اصلاحی کلیدی از جمله دیجیتالی کردن سیستم مالیاتی را برای افزایش درآمدزایی، بهبود بخش انرژی، و بازسازی شرکت های دولتی برجسته کرد.

وزیر همچنین بر اولویت های پاکستان برای حمایت بانک توسعه آسیایی در بخش های حیاتی از جمله اقدامات اقلیمی، توسعه زیرساخت ها و ارتقای اجتماعی  را مورد تاکید قرار داد.

هیئت بازدید کننده بر حمایت مستمر خود از دستور کار دولت برای اجرای اصلاحات ساختاری، ایجاد فضای مالی و ثبات اقتصاد تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1