خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله مشکی، مجرم ملی مدد خان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1000818921

10:38 1402/05/19


برچسب ها : BLF, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکی,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای اظهار داشت که در حمله مشکی، یکی از مجرمان ملی را به هلاکت رساندیم درحالیکه در این درگیری پدر وی نیز به هلا کت رسید و فرزندش زخمی شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای اظهار داشت که فدائیان سازمان صبح 16 مرداد طی عملیاتی در منطقه جکی واقع در مشکی یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی به نام مدد خان فرزند شفیع محمد را به هلاکت رسانده و یک عدد سلاح کلاشینکوف از وی ضبط کردند.

در ادامه آمده است که مجرم نامبرده وابسته به گروه مسلح به رهبری سردار علی بود و در مشکی تحت نظارت او مرتکب افعال مجرمانه می شد. مدد خان، به صورت مستقیم در عملیات های نظامی ارتش پاکستان و جاسوسی از مردم و فدائیان بلوچ دست داشت. وی همچنین به صورت فاحش در اقداماتی از قبیل شهادت و ربایش بلوچ های بی گناه و به آتش کشیدن خانه بلوچ ها در مشکی و مناطق اطراف آن نقش داشت. به دلیل ارتکاب همین افعال مجرمانه، فدائیان جبهه آزادی بخش بلوچستان مورخه 16 مرداد وی را به ضرب گلوله به سزای اعمالش رساندند.

سخنگو در ادامه تصریح داشت که حین این حمله مددخان و پدر وی شفیع محمد به مقاومت و مقابله مسلحانه با شبه نظامیان پرداختند. اما نیروهای ما ضمن خنثی کردن حمله آنها، مدد خان و شفیع محمد را به هلاکت رسانده و یک عدد کلاشینکوف از آنها به غنیمت گرفتند درحالیکه فرزند مدد خان در این حمله زخمی شد.

سرگرد گهرام بلوچ با بیان اینکه ما بارها تذکر داده ایم که از نزدیک شدن به مجرمان ملی اجتناب کنید در غیر این صورت خود افراد مسئول هرگونه خسارات وارده خواهند بود، گفت: به هر نحوی عناصر دشمن هدف قرار خواهند گرفت، بنابراین فاصله امن خود از این افراد را جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارت، حفظ کنید.

ارسال نظر

 
1