خبر فوری

 
 
تأکید پاکستان و ایران بر لزوم توسعه همکاری‌های علمی آموزشی میان دو کشور
کد خبر :1000621101

13:04 1401/11/24


برچسب ها : پاکستان و ایران, خانه فرنگ ایران در لاهور, رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ایران, سرکنسول ایران در لاهور, فرماندار ایالت پنجاب, لاهور, محمد بلیغ الرحمن, مراکز آموزشی,

مقامات پاکستان و ایران در جریان دیدار با یکدیگر بر لزوم توسعه همکاری‌ها میان دو کشور در عرصه‌های علمی و پژوهشی تأکید کردند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و ایران در جریان دیدار با یکدیگر بر لزوم توسعه همکاری‌ها میان دو کشور در عرصه‌های علمی و پژوهشی تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه علمی-پژوهشی ایران به سرپرستی حجت‌الاسلام سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ایران روز گذشته با همراهی مسئولان دانشگاه و مراکز آموزشی ایالت پنجاب با حضور در خانه فرمانداری این ایالت با محمد بلیغ الرحمان فرماندار پنجاب دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار ایالت پنجاب در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت ایرانی ابراز امیدواری نمود سفر هیئت ایرانی به پاکستان باعث ایجاد فرصت‌های گسترده در جهت همکاری علمی و پژوهشی میان دو کشور و تقویت روابط علمی میان دانشگاه‌های پاکستان و ایران گردد.

وی با بیان اینکه پاکستان و ایران دو کشور مسلمان و برادر و دارای روابط نزدیک و دوستانه هستند بر لزوم توسعه روابط میان دو کشور در تمامی زمینه‌های مورد علاقه از جمله در بخش تجارت، علم، آموزش، فرهنگ و هنر تأکید کرد.

در این دیدار مهران موحدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور، جعفر روناس رئیس خانه فرهنگ ایران در لاهور، دکتر نیاز احمد اختر رئیس دانشگاه پنجاب، خالد مسعود گوندل رئیس دانشگاه علوم پزشکی فاطمه جناح، طلعت نصیر پاشا رئیس دانشگاه آموزش و پرورش، دکتر نسیم احمد رئیس دانشگاه دامپزشکی و علوم دامی و دکتر سمیرا رحمان رئیس دانشگاه سپریر لاهور نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1