خبر فوری

 
 
جان باختن 7 نیروی امنیتی پاکستان در جریان حملات تروریستی تحریک طالبان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :576436286

16:21 1401/01/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

در جریان حملات تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای ارتش و پلیس در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا دست کم 5 نظامی ارتش و 2 نیروی پلیس جان باخته و تعدادی دیگر زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان حملات تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای ارتش و پلیس در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا دست کم 5 نظامی ارتش و 2 نیروی پلیس جان باخته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های جداگانه مسئولیت حمله به نیروهای ارتش و پلیس در مناطق وزیرستان شمالی، آژانس باجور و کرک را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی روز یکشنبه در بیانیه ای اظهار داشت: فدائیان تحریک طالبان پاکستان امروز سنگرهای ارتش پاکستان در منطقه شیراتله بوبلی واقع در اسپین وام شهرستان وزیرستان شمالی را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی ارتش کشته شده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

وی همچنین در بیانیه دیگر خود در روز یکشنبه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در آژانس باجور گفت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان شب گذشته یک برجک دیده بانی ارتش پاکستان در منطقه تنگئی واقع در بخش لوئی ماموند شهرستان آژانس باجور را مورد حمله قرار دادند، در این حمله دو نیروی ارتش کشته شدند.

تحریک طالبان پاکستان همچنین مسئولیت حمله به خودروی پلیس در منطقه احمد آباد بخش کرک را نیز بر عهده گرفت، در این حمله دو نیروی پلیس جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1