خبر فوری

 
 
5 کشته در حمله راکتی تحریک طالبان پاکستان به خودروی پلیس در دیره اسماعیل خان
کد خبر :644267911

16:07 1401/01/23


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, حمله راکتی, دیره اسماعیل خان, محمد خراسانی,

در اثر حمله راکتی به خودروی پلیس در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا 5 نیروی پلیس جان باختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله راکتی به خودروی پلیس در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا 5 نیروی پلیس جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست ها خودروی ون پلیس را در نزدیکی میدان یادگار منطقه کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان به وسیله راکت هدف قرار دادند که در نتیجه آن 5 نیروی پلیس جان خود را از دست دادند و فضل سبحان معاون رئیس پلیس(DSP) به شدت زخمی شد.

طبق گفته مقامات پلیس، تروریست ها پس از آنکه خودروی پلیس را به وسیله راکت هدف قرار دادند شروع به تیراندازی نمودند، تروریست ها پس از این حمله موفق به فرار از منطقه شدند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله ابراز داشت: مجاهدان تحریک طالبان حوالی ساعت 9 شب امشب(دوشنبه) با ایجاد کمین در مقابل کاروان معاون رئیس پلیس کلاچی خودروی وی را هدف قرار دادند.

وی افزود: در این حمله فضل سبحان معاون رئیس پلیس به همراه تعدادی دیگر زخمی شده و 6 نیروی پلیس نیز به هلاکت رسیدند. در این حمله یکی از خودروهای موجود در کاروان نظامی پلیس به صورت کامل در آتش سوخت و نابود گردید و خسارت های گسترده ای نیز به یکی دیگر از خودروها وارد آمد. تمامی مجاهدان ما در این عملیات محفوظ ماندند.

ارسال نظر

 
1