خبر فوری

 
بازداشت 5 تروریست در عملیات های جداگانه دایره مبارزه با تروریسم پلیس پنجاب
کد خبر :1237141092

16:01 1401/01/23


برچسب ها : بازداشت, بهاولپور, پلیس پنجاب, پلیس لاهور, تحریک طالبان پاکستان, خانیوال, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, لاهور, ملتان, وهاری,

در عملیات های جداگانه دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب در نقاط مختلف این ایالت 5 تروریست وابسته به گروه های مختلف شناسایی و بازداشت شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| در عملیات های جداگانه دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب در نقاط مختلف این ایالت 5 تروریست وابسته به گروه های مختلف شناسایی و بازداشت شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم در 24 عملیات اطلاعاتی در نقاط مختلف ایالت پنجاب موفق شد 5 تروریست وابسته به گروه هایی همچون تحریک طالبان، داعش، لشکر جنگوی و حزب التحریر را بازداشت نماید.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم(CTD) ایالت پنجاب در جریان عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم در ملتان یک عضو وابسته به تحریک طالبان پاکستان به نام عبدالواجد بازداشت شد.

همچنین طی عملیاتی در شهر بهاولپور نیز یک تروریست به نام تبسم عضو گروه تروریستی داعش، از منطقه وهاری فردی به نام عظیم وابسته به لشکر جنگوی و در خانیوال یک عضو تحریک طالبان پاکستان به نام احمد حسن شناسایی و بازداشت شدند.

علاوه بر این در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در لاهور یک عضو گروه تروریستی حزب التحریر به نام تنزیل الرحمان دستگیر شد.

از این تروریست ها مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، نارنجک، چاشنی انفجاری، فیوز ایمنی، دستگاه کنترل از راه دور بمب و دیگر وسایل مربوط به ساخت بمب کشف و ضبط گردید.

تمامی این تروریست ها به منظور انجام بازجویی و تکمیل پرونده به محل ناشناس منتقل شدند.

ارسال نظر

 
1