خبر فوری

 
 
تبریک رئیس جمهور ترکیه به شهباز شریف برای بر عهده گرفتن سمت نخست وزیری پاکستان
کد خبر :780056236

15:44 1401/01/23


برچسب ها : آنکارا, اسلام آباد, پاکستان و ترکیه, تماس تلفنی, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با شهباز شریف انتخاب وی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با شهباز شریف انتخاب وی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه با شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.

وی در این گفتگوی تلفنی انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به وی تبریک گفت و مراتب خرسندی عمیق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشت.

رئیس جمهور ترکیه خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم با روی کار آمدن شما روابط دوستانه میان پاکستان و ترکیه بیش از پیش تقویت خواهد یافت. پاکستان و ترکیه دو کشور معتمد و برادر هستند، ما خواهان تقویت بیش از پیش مناسبات دوستانه میان دو کشور هستیم.

شهباز شریف رئیس حزب مسلم لیگ(ن) و نخست وزیر جدید پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی از رئیس جمهور ترکیه برای برقراری تماس و پیام تبریک تقدیر نمود و برای رجب طیب اردوغان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

ارسال نظر

 
1