خبر فوری

 
 
یک کشته و 13 زخمی در اثر انفجار بمب در نزدیکی خودروی گارد ساحلی در کراچی
کد خبر :346767817

09:57 1401/02/23


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, ارتش پاکستان, انفجار بمب, انفجار بمب کنترل از راه دور, پلیس کراچی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای گارد ساحلی, کراچی,

در اثر انفجار مهیب بمب در نزدیکی خودروی متعلق به نیروهای گارد ساحلی در شهر کراچی دست کم یک تن جان باخته و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار مهیب بمب در نزدیکی خودروی متعلق به نیروهای گارد ساحلی در شهر کراچی دست کم یک تن جان باخته و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شب گذشته انفجاری مهیب در منطقه مرکزی شهر کراچی موسوم به صدر به وقوع پیوست که در نتیجه آن یک تن جان باخت. در این انفجار همچنین 13 تن نیز دچار جراحت شدند.

اظهارات شاهدان عینی و تصاویر دوربین های مداربسته حاکی از این است که این انفجار پس از نزدیک شدن خودروی نیروهای گارد ساحلی به وقوع پیوست که گمانه زنی ها در خصوص اینکه نیروهای گارد ساحلی هدف احتمالی این انفجار بوده را شدت می بخشد، این در حالی است که مقامات امنیتی پاکستان تاکنون هیچ اظهار نظری در این خصوص نداشته اند.

به گفته مقامات بیمارستانی در سطح جسم فرد جان باخته در این انفجار اثراتی از اصابت بلبرینگ مشاهده شده است که نشان دهنده استفاده از بلبرینگ در ساخت بمب می باشد.

دکتر شاهد رسول رئیس بیمارستان جناح کراچی در تشریح وضعیت مجروحان این حادثه گفت: تعداد 8 مجروح به بیمارستان جناح منتقل شده اند و یک تن نیز در این انفجار جان باخته است.

وی افزود: بیشتر مجروحان این حادثه در اثر اصابت بلبرینگ دچار آسیب شده اند.

در گزارش ارائه شده از سوی بازرس کل پلیس ایالت سند به سید مراد علی شاه وزیر ارشد این ایالت، بمب مورد استفاده در انفجار مذکور از نوع کنترل از راه دور عنوان شده است که در داخل یک دستگاه موتورسیکلت نصب شده بود.

گروه مسلح تجزیه طلب ایالت سند موسوم به ارتش انقلابی سند(SRA) در بیانیه ای مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی ارتش انقلابی سند، در این انفجار چندین نیروی گارد ساحلی کشته و زخمی شده اند.

ارتش انقلابی سند در ادامه این بیانیه بر عزم خود برای تداوم این حملات تا زمان آزادی کامل سند تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1