خبر فوری

 
 
یک کشته و 10 زخمی در حمله تروریستی به کاروان ارتش پاکستان در میران شاه
کد خبر :1788954461

11:26 1399/10/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, حمله تروریستی, میر علی, میران شاه,

در حمله افراد مسلح ناشناس به کاروان نیروهای ارتش پاکستان در منطقه میران شاه ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی ارتش پاکستان جان خود را از دست داد.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در حمله افراد مسلح ناشناس به کاروان نیروهای ارتش پاکستان در منطقه میران شاه ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی ارتش پاکستان جان خود را از دست داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست های ناشناس حوالی عصر روز گذشته کاروان ارتش پاکستان در جاده کمربندی میر علی واقع در منطقه میران شاه ایالت خیبر پختون خوا هدف قرار دادند که در اثر یک نظامی جان باخت و 10 تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق گفته منابع دولتی میران شاه، یک کاروان نیروهای ارتش پاکستان که از منطقه کِنت شهر بنون عازم میران شاه و میر علی بودند، بلافاصله پس از رسیدن به جاده کمربندی میر علی توسط تروریست هایی که از پیش کمین کرده بودند هدف حمله قرار گرفتند.

تروریست های کمین کرده نیروهای ارتش پاکستان را به رگبار بستند که در اثر آن یک نظامی ارتش پاکستان در دم جان باخت و 10 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند، مجروحان این حادثه بلافاصله توسط بالگرد به بیمارستان های مختلف منطقه منتقل شدند.

در این حمله یک نظامی به نام یاسین جان باخت و 10 تن دیگر به نام های استوار فیصل، نائب سرجوخه سعید، سرباز وظیفه اشرف، گروهبان آفتاب، سرجوخه شاهد، گروهبان جهانزیب، گروهبان غلام حسین، سرجوخه سهیل، نائب سرجوخه واقف خان، سرباز رازف به همراه دو عابر محلی به نام های مطیع الله و گل ریاض زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1