خبر فوری

 
 
یک شهید و 5 مجروح در حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به ناحیه بسیج نیکشهر سیستان و بلوچستان
کد خبر :714097939

09:18 1397/11/13


برچسب ها : جیش الظلم, جیش العدل, حمله تروریستی, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, نیکشهر,

عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند.


 

زاهدان: به گزارش راز نیوز به نقل از شبکه خبر، صبح امروز 13 بهمن 97 عوامل گروهک تروریستی در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، صبح امروز 13 بهمن 97  عوامل گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند.

محسن گل محمدی دادستان نیکشهر، از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم ، ساعتی قبل به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.

وی افزود: مرتضی علی احمدی در این حادثه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد و  ‌‌۵  مجروح این حادثه که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است به بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر منتقل شدند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور بیانیه در کانال تلگرامی‌اش، حمله به مقر سپاه ناحیه شهرستان نیکشهر را بر عهده گرفت.

نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

ارسال نظر

 
1