خبر فوری

 
 
یک رادیوی مخفی،صدای زنان مظلوم عربستان را به گوش دنیا میرساند
کد خبر :1684911293

16:46 1397/05/29


برچسب ها : حقوق زنان, زنان عربستان,

یک رادیوی مخفی،مدافع حقوق زنان مظلوم عربستان و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس


 

در یک سرزمین نامشخص و در یک اتاق کوچک،یک ایستگاه رادیویی به منظور احقاق حق از دست رفته زنان مظلوم عربستان در حال فعالیت است.

زنی به نام نسویه در رادیو اف ام،ظلم و جفایی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس بر زنان روا میشود را بازگو کرد.وی در حالی یک موسیقی غمگین را در پشت زمینه صدای خود پخش کرده است از ظلم مردان عرب بر زنان بیچاره میگوید.

وقتی زن مهمان این شبکه رادیویی از قتل فجیع دختری به نام ساره به دست مردان قبیله سخن میگوید،قلب تمامی شنوندگان متزلزل میگردد.

ساره یک دختر 33 ساله اهل عربستان بود که علاقه مند به یک مرد یمنی شده بود و قرار بود با وی ازدواج گند.

این خانم 27 ساله در مصاحبه با بی بی سی عربی گفت که ساره فارغ التحصیل دانشگاه بود و در یک اداره مشغول به کار بود،وی گفت که تمامی آرزوهای ساره زمانی از بین رفت که برادر 22 ساله وی با شلیک 5 گلوله او را به قتل رساند.

وی از ماجرای خودکشی دختری به نام هنان که برادر و عمویش او را از ازدواج با نامزد خود منع کرده بودند،نیز پرده برداشت.

سه هفته پیش نسویه اف ام،حسابی در توییتر ساخت و اعلام کرد که هر هفته از ماجراهای پرده خواهد داشت که هیچ کس جرات گفتن آن را ندارند.

وی که فقط با یک میکروفون و لپ تاب از طریق اینترنت در حال فعالیت است طی دو هفته 2 برنامه را اجرا کرده است و کاملا مشخص است که به صورت غیر حرفه ای در حال فعالیت است تا  بتواند صدایی رسا در این سکوت حاکم بر کشورهای عرب باشد.

ارسال نظر

 
1