خبر فوری

 
یورش نیروهای امنیتی به منازل منطقه مشکی بلوچستان پاکستان
کد خبر :1163443255

17:16 1398/01/23


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, پاکستان, مشکه,

پس از حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی در منطقه مشکی نیروهای امنیتی به منطقه مسکونی یورش بردند و پس از غارت منازل مردم چندین افراد را ربودند.


 

به گزارش راز نیوز، نیروهای امنیتی در منطقه مشکی بلوچستان به منازل مردم  بلوچ یورش بردند. طبق اطلاعات به دست آمده پس از حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی در منطقه مشکی نیروهای امنیتی به منطقه مسکونی یورش بردند و پس از غارت منازل مردم چندین افراد را ربودند.

افراد مسلح شب گذشته (چهارشنه) در منطقه مشکی به پاسگاه نیروهای امنیتی حمله کردند. به گفته منابع محلی صدای انفجار و تیر اندازی فضای مشکی را پر کرد و شعله های بلند و دود از پاسگاه نیروهای امنیتی دیده شده است. در این حلمه آسیب جانی و مالی شدید به نیروهای امنیتی وارد شده است.

پس از حمله شب گذشته نیروهای امنیتی به مناطق مسکونی یورش بردند و زنان و کودکان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و تمام وسایل خانه را را به غارت بردند.

نیروهای امنیتی چندین افراد را ربوده اند اما تا کنون آمار این افراد به دست نرسیده است.

خبر تکمیلی:

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بلوچستان مسئولیت این حلمه را برعهده گرفت. وی در ادامه افزود شبه نظامیان این گروه از دو طرف توسط سلاح های سنگین و خودکار به پاسگاه حمله کردند. شبه نظامیان بلوچ توانسند آسیب شدید جانی و مالی به نیروهای امنیتی وارد کنند.

ارسال نظر

 
1