خبر فوری

 
 
یمن : سازمان ملل متحد حمله به بیمارستان را مورد مذمت قرار داد
کد خبر :681856201

11:04 1397/05/13


یکی از اعضای سازمان ملل متحد حمله به بیمارستان در حدیده را محکوم کرد


 

یکی از اعضای سازمان ملل متحد حمله به بیمارستان در حدیده را محکوم کرد این درحالی است که حکومت آمادگی خود برای مذاکرات را اعلام کرده است.

طبق گزارش بدست آمده :یکی از اعضای سازمان ملل متحد حمله به بیمارستان در حدیده را محکوم کرده و گفت این یک مصیبتی است.
به گفته وی :بیمارستان الثورا یمن از بزرگترین بیمارستان های یمن است که خیلی از افراد در این بیمارستان در حال معالجه هستند.

وی در ادامه افزود : این یک عمل غیر انسانی است و بیمارستان جزو مناطقی است که جزو حمایت سازمان ملل متحد است و هیچ کس اجازه ضرر رساندن به این مکان ها را ندارد.

ناگفته نماند که در اثر بمباران منطقه حدیده 20 نفر کشته و 60 نفر نيز زخمی شدند.


دوتن از تاجران تانکر بنزین به خبرگزاری ها اعلام کردند که : حملات هوایی سعودی ها و متحدانش از هفته گذشته بر حدیده و اطراف این شهر نیز شدت یافته است.

به گفته یکی از اعضای سازمان ملل متحد : از هفته گذشته بیماران مبتلا به بیماری پوستی به این بیمارستان منتقل می‌شدند که متاسفانه این اتفاق نیز پیش آمد.

وی در ادامه افزود که : این حملات وضع منطقه را خراب کرده اند و ما نگران آن هستیم که بیش از این نیز وبا و بیماری پوستی در بین مردم شیوع پیدا نکند.

طبق گزارشاتی نیز گفته شده که تقریبا هرروز 6هزار و 238 نفر به سمت مناطق امن پناهنده می‌شوند.
طبق گزارش بیش از نیمی از این جمعیت را کودکان تشکیل می‌دهند.


در ادامه نیز در این گزارش آمده است که این افراد برای هجرت به مناطق امن باید از مناطق صعب العبور، عبور کنند و مشکلات زیادی در این راه منتظر آنان است که : حملات هوایی و زمینی و انفجار بمب های کنار خیابان نیز ازجمله مشکلات پیش رو هستند.

ارسال نظر

 
1