خبر فوری

 
 
گفتگو در زمینه تقویت روابط اقتصادی دوجانبه طی دیدار سفیر هلند با وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :1550825678

10:37 1401/09/17


برچسب ها : پاکستان و هلند, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر هلند, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

خانم هانی فوکل دی وریس سفیر هلند در اسلام آباد با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم هانی فوکل دی وریس سفیر هلند در اسلام آباد با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار با بیان اینکه دو کشور همواره بر اساس احترام و اعتماد متقابل و منافع مشترک در حال گسترش مناسبات دوجانبه می باشند، سفیر هلند را از برنامه های دولت پاکستان به منظور احیای زندگی سیل زدگان و بازسازی آگاه کرد و گفت: دولت فعلی به شدت به فکر بهبودی زندگی مردم من جمله بخش اقتصادی است .

سفیر هلند با برجسته سازی مشترکات دو کشور، ضمن ابراز همدردی با پاکستان در زمینه خسارات اقتصادی ناشی از سیل و بارندگی های اخیر، گفت: هدف دولت هلند افزایش روابط اقتصادی دوجانبه با پاکستان در سطوح مختلف می باشد، زیرا پاکستان باتوجه به این که پنجمین کشور بزرگ از لحاظ جمعیتی می باشد، بهترین کشور برای سرمایه گذاری است.

وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان در این بین پیشنهادات سرمایه گذاری از سوی سفیر را مورد تمجید قرار داد و اظهار داشت که فراهم کردن فضای مناسب برای بازرگانی و سرمایه گذاری، از اولویت های دولت فعلی است. وزیر دارایی به بخش های اقتصادی سودآور در پاکستان اشاره کرد که در آن هر دو کشور می توانند روابط اقتصادی خود را تعمیق بخشند.

ارسال نظر

 
1