خبر فوری

 
 
گفتگوی کمیساریای عالی پاکستان با اعضای کابینه در سایه انگلیس(حزب کارگر) از طریق ویدو کنفرانس
کد خبر :1213119535

15:15 1399/11/23


برچسب ها : ( کابینه در سایه انگلیس (حزب کارگر, استفان کنوک, پاکستان و انگلیس, گفتگو, لندن, لیزا ناندی, معظم احمد خان, وزیر امور خارجه در سایه, وزیر در سایه برای آسیا و اقیانوسیه, ویدیو کنفرانس, کمیساریای عالی پاکستان,

معظم احمد خان کمیساریای عالی پاکستان با اعضای کابینه سایه انگلیس (حزب کارگر) از طریق ویدو کنفرانس گفتگو کرد. طرفین درباره موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و گفتگو کردند.


لندن: به گزارش راز نیوز | معظم احمد خان کمیساریای عالی پاکستان با اعضای کابینه در سایه انگلیس(حزب کارگر) از طریق ویدو کنفرانس گفتگو کرد. طرفین درباره موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و گفتگو کردند.

لیزا ناندی وزیر امور خارجه در سایه و استفان کنوک وزیر در سایه برای آسیا و اقیانوسیه در روز 20 بهمن با معظم احمد خان کمیساریای عالی پاکستان از طریق ویدیو کنفرانس گفتگو کردند. طی این مکالمه ویدیویی طرفین در مورد روابط دوجانبه گسترده تر بین پاکستان و انگلیس و موضوعات منطقه ای مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

معظم احمد خان با اشاره به زیر پا گذاشتن حقوق انسانی در کشمیر توسط هند، وزرای در سایه انگلیس (حزب کارگر) را از این موضوع آگاه کرد و درباره نقش پاکستان در مذاکرات صلح افغانستان سخن گفت.

وی همچنین به شیوع ویروس کرونا اشاره کرده و خواستار افزایش همکاری های دو جانبه در تمام زمینه ها شد.  

ارسال نظر

 
1