خبر فوری

 
 
گفتگوی وزیر امور خارجه ازبکستان با نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان در ژنو
کد خبر :1217740814

19:57 1401/10/19


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و ازبکستان, محمد شهباز شریف, وزیر امور خارجه ازبکستان, وزیر امور خارجه پاکستان, کنفرانس بین المللی پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا,

بختیار سعیدوف وزیر امور خارجه ازبکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر و بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در ژنو دیدار و گفتگو کرد.


 

ژنو: به گزارش راز نیوز | بختیار سعیدوف وزیر امور خارجه ازبکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر و بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه کنفرانس بین المللی "پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا" در ژنو دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدارها، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله افزایش حجم تجارت میان پاکستان و ازبکستان، تسریع در کار کریدور تجاری بین دو کشور و ارتقای همکاری های متقابل جهت صلح پایدار در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهباز شریف ضمن تشکر از حمایت ازبکستان از سیل زدگان در پاکستان، با ابراز بهترین آرزوها برای شوکت میرزایف رئیس جمهور ازبکستان از وی دعوت به عمل آورد تا سفری را به مقصد پاکستان ترتیب نماید.

در پایان این دیدارها، بختیار سعیدوف به نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان از حمایت های همه جانبه ازبکستان در راستای بهبودی وضعیت سیل زدگان اطمینان حاصل نمود.

ارسال نظر

 
1