خبر فوری

 
 
گفتگوی هیئت عالی رتبه بانک توسعه آسیایی با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :243288501

16:00 1401/12/09


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصادی, بانک توسعه آسیا, پاکستان و بانک توسعه آسیا, دیدار, رایزنی, سیل زدگان, گفتگو, محمد شهباز شریف, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, نخست وزیر پاکستان,

یک هیئتی متشکل از مدیران اجرایی بانک توسعه آسیایی با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یک هیئتی متشکل از مدیران اجرایی بانک توسعه آسیایی با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس جزئیات، هیئت عالی رتبه بانک توسعه آسیایی شامل نور احمد مدیر اجرایی این بانک در امور پاکستان، تاکی هیرویاسوئی از ژاپن، سانگ مایی ریو از کره جنوبی، شن سوکی ساکو گاوا مشاور بانک، رونالد سان هوآن مشاور بانک و یانگ ژی مدیر کشوری بانک توسعه آسیا برای پاکستان طی سفر به اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان رایزنی و تبادل نظر نمودند.

محمد شهباز شریف ضمن خوشامدگویی به هیئت میهمان، از حمایت ها و همکاری های دیرینه بانک توسعه آسیایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی، بهبود وضعیت سیل زدگان در پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از سرمایه گذاری بانک توسعه آسیایی در بخش های کلیدی اقتصادی پاکستان به ویژه حمل و نقل، انرژی، تغییرات اقلیمی و بخش اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که بانک توسعه آسیایی روابط و مشارکت قوی خود را با پاکستان جهت رسیدگی به حل چالش های اقتصادی ادامه دهد.

در ادامه این دیدار، نخست وزیر پاکستان به هیئت بانک توسعه آسیایی از برگزاری احتمالی نهمین نشست بررسی برنامه صندوق بین المللی پول خبر داد و گفت: پاکستان متعهد به تکمیل اصلاحات وضع شده در این برنامه می باشد.

در پایان این دیدار، هیئت بانک توسعه آسیایی ضمن ابراز قدردانی از تلاش های دولت پاکستان در راستای بهبود وضعیت زدگان و بازسازی مناطق سیل زده، بر ادامه همکاری و حمایت خود جهت بر طرف نمودن چالش های اقتصادی در این کشور تاکید نمودند.

ارسال نظر

 
1