خبر فوری

 
 
گفتگوی هیئت آژانس همکاری های توسعه ایتالیا با دکتر کاظم نیاز معاون وزیر امور اقتصادی پاکستان
کد خبر :681068727

19:47 1401/11/14


برچسب ها : آژانس همکاری های توسعه ایتالیا, پاکستان و ایتالیا, دیدار, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, سفیر ایتالیا, گفتگو, معاون دوم وزیر امور اقتصادی پاکستان, همکاری دوجانبه,

هیئتی به سرپرستی مدیرکل آژانس همکاری های توسعه ایتالیا طی سفر به اسلام آباد با دکتر کاظم نیاز معاون وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی به سرپرستی مدیرکل آژانس همکاری های توسعه ایتالیا طی سفر به اسلام آباد به همراه آندریاس فریراس سفیر این کشور با دکتر کاظم نیاز معاون وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و در زمینه گسترش روابط اقتصادی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار، مدیرکل آژانس همکاری های توسعه ایتالیا خواستار افزایش همکاری های اقتصادی از طریق پروژه های توسعه شد و گفت: پاکستان برای ایتالیااز اهمیت قابل توجهی برخوردار است و ما به تعامل با این کشور از طریق همکاری های اقتصادی خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه بر تقویت ارتباطات مردمی میان دو کشور تاکید کرد و افزود ارتقای ارتباطات میان دانشگاه ها، دولت و موسسات تجاری دو کشور در اولویت ما قرار دارد و پروژه های توسعه ای در زمینه های مختلف منجر به تقویت روابط دوجانبه خواهد شد.

در همین حال، سفیر ایتالیا خطاب به هیئت اقتصادی پاکستان بیان کرد: دولت ایتالیا به منظور گسترش روابط اقتصادی دوجانبه، قصد دارد به زودی یک دفتر آژانس تجارت ایتالیا در پاکستان افتتاح نماید.

در پایان این دیدار، دکتر کاظم نیاز از اعلام حمایت دولت ایتالیا از مواضع پاکستان در تغییرات اقلیمی، فعالیت های توسعه اقتصادی و توسعه اقتصادی اجتماعی مردم پاکستان قدردانی کرد و از آژانس همکاری های توسعه ایتالیا خواستار همکاری در بخش توسعه گردشگری شد.

 

ارسال نظر

 
1