خبر فوری

 
 
گفتگوی شهباز شریف با کمیساریای عالی انگلیس از طریق ویدیو کنفرانس
کد خبر :616317573

16:57 1399/05/08


برچسب ها : پاکستان و انگلیس,

طی نشست مجازی میان شهباز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) و رهبر اپوزیسیون با کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس، طرفین به گفتگو در زمینه مسائل دوجانبه پرداختند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| طی نشست مجازی میان شهباز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) و رهبر اپوزیسیون با کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس، شهباز شریف با حائز اهمیت خواندن روابط دوجانبه پاکستان و انگلیس، روابط میان دو کشور را استوار بر مبنای احترام متقابل و تاریخ عنوان کرد و با گفتگو در زمینه سیاست، گفت: اپوزیسیون در حال ایفای نقش سازنده خود است، درحالیکه خرسندی و رضایت مردم باید از اولویت های دولت باشد. چالش های اقتصادی نگران کننده هستند و اپوزیسیون به انجام مسئولیت قانونی خود ادامه خواهد داد. وی در ادامه با بیان اینکه حزب مسلم لیگ (ن) با موفقیت هیولای تروریسم را شکست داده است، ابراز داشت که ما مشکل کمبود انرژی را حل کرده بودیم و اکنون، وقت همکاری به جای درگیری است.

 

 

کمیساریای عالی انگلیس طی این نشست مجازی ضمن جویای احوال شدن شهباز شریف و آرزوی بهبودی برای او، فعالیت های او را ستود و گفت: پروژه های کمکی دیفید و انگلیس با موفقیت به اتمام رسیدند و باوجود شیوع ویروس کرونا، انگلیس همچنان متعهد به برنامه های توسعه در پاکستان است. پاکستان و انگلیس به دنبال دستیابی به اهداف مشترک توسعه خواهند داد.

ارسال نظر

 
1