خبر فوری

 
 
گفتگوی سفیر چین و مشاور مالی نخست وزیر پاکستان درباره تسریع پروژه های سی پیک
کد خبر :1738034395

11:25 1399/04/07


برچسب ها : CPEC, پاکستان و چین, پروژه سی پک, سفیر چین, عبدالحفیظ شیخ, یاو جنگ,

یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد و دکتر عبدالحفیظ شیخ در جریان دیدار با یکدیگر درباره مسائل مختلف مربوط به پروژه های عمرانی تحت مجموعه سی پیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد و دکتر عبدالحفیظ شیخ در جریان دیدار با یکدیگر درباره مسائل مختلف مربوط به پروژه های عمرانی تحت مجموعه سی پیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده،  یاو جنگ سفیر چین روز گذشته به دیدار با دکتر عبدالحفیظ شیخ مشاور مالی نخست وزیر پاکستان رفت، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه و مسائل مختلف مربوط به پروژه سی پیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عبدالحفیظ شیخ مشاور مالی نخست وزیر پاکستان طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: پروژه کریدور اقتصادی میان چین و پاکستان نقطه عطفی در روابط دوستانه میان ملت و دولت دو کشور است که هدف آن دستیابی به اهداف و جایگاه مشترک و داشتن آینده ای درخشان برای دو کشور است.

سفیر چین نیز در جریان این دیدار با بیان اینکه ملت چین همچنان در کنار برادران پاکستانی خود حضور خواهند داشت گفت: چین با افزایش حجم سرمایه گذاری های خود در پروژه سی پیک در جهت توسعه و استحکام اقتصاد و افزایش فرصت های شغلی گام برخواهد داشت.

ارسال نظر

 
1