خبر فوری

 
 
گفتگوی سفیر چین در اسلام آباد با رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در خصوص وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان
کد خبر :1316992796

13:39 1401/10/08


برچسب ها : پاکستان و چین, تغییرات آب و هوایی, تغییرات اقلیمی, رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان, سپهبد انعام حیدر ملک, سفیر چین, سیل زدگان, نونگ رونگ,

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد روز گذشته با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در خصوص وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان و اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی نقاط آسیب دیده بحث و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد روز گذشته با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در خصوص وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان و اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی نقاط آسیب دیده بحث و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون همکاری دوجانبه در زمینه اقدامات مؤثر و پیشگیرانه در بخش مدیریت بحران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس سازمان مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در این دیدار از همکاری همه‌جانبه دولت چین در امر امدادرسانی به سیل زدگان تقدیر و تشکر نمود.

وی با تمجید از تداوم کمک‌های چین برای بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده در سیل، جزئیاتی از پروژه دولت برای تشکیل مرکز ملی عملیات اورژانس(NEOC) مبتنی بر اصول فنی در آینده را به سفیر چین ارائه داد. این مرکز با هماهنگی و همکاری تمامی نهادهای مرتبط، سازمان‌های رفاهی و اهدا کنندگان بین‌المللی به فعالیت خواهد پرداخت.

سفیر چین نیز در این دیدار بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش روابط موجود با پاکستان و انجام اقدامات مشترک در زمینه مقابله با بلایای طبیعی ناشی از تغییرات اقلیمی تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1