خبر فوری

 
 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار کرد و موضوعات مورد علاقه دوجانبه و تحولات منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این دیدار، فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان با اشاره به پروژه‌ های مختلف از جمله بازسازی ساختار آموزش، توسعه زیرساخت ‌ها و خرید هوشمند از کشورهای متحد، بر برنامه ‌های گسترده توسعه نیروی هوایی پاکستان در خطوط مدرن تاکید کرد.

وی همچنین بر عزم و اراده استوار خود مبنی بر گسترش روابط و همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف از جمله در بخش های همکاری نظامی و آموزشی میان پاکستان و ایران تاکید نمود.

ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو خطاب به سفیر ایران بیان کرد: پاکستان برای روابط قوی دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی خود با ایران که مبتنی بر هماهنگی در تمامی موضوعات مهم مرتبط با صلح، امنیت و ثبات منطقه می باشد، ارزش و اهمیت بسیاری قائل است.

در پایان این دیدار، محمد علی حسینی سفیر ایران، پیشرفت های فوق العاده در زمینه خوداتکایی و حرفه ای بودن نیروی هوایی پاکستان را ستود و متعهد شد تا نقش خود را در ارتقای روابط نظامی، همکاری در صنعت هوانوردی و آموزش  و فناوری های نوظهور میان دو کشور ایفا نماید.

 

ارسال نظر

 
1