خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای کانادایی خود
کد خبر :359051592

14:51 1398/05/26


برچسب ها : پاکستان, وزیر امور خارجه, کانادا,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، صبح امروز (شنبه) پس از برقراری تماس تلفنی و رایزنی با همتای هلندی خود، طی تماسی جداگانه در گفتگو با خانم کرستیا فری لند وزیر امور خارجه کانادا، وی را از دشواری و مشکلات پیش‌روی مردم کشمیر مطلع ساخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، صبح امروز (شنبه) پس از برقراری تماس تلفنی و رایزنی با همتای هلندی خود، طی تماسی جداگانه در گفتگو با خانم کرستیا فری لند وزیر امور خارجه کانادا، وی را از دشواری و مشکلات پیش‌روی مردم کشمیر چون حکومت نظامی، قطعی مسیرهای ارتباط جمعی من جمله اینترنت و خطوط تلفنی، جنایات ارتش هند و اقدامات یکجانبه و غیر قانونی هند در کشمیر مطلع ساخت. وی این امر را نقض صریح و آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه های شورای امنیت خواند و ابراز داشت: هدف از چنین اقداماتی تغییر هدفمند تناسب جمعیت است.
قریشی با ابراز نگرانی از نقض قوانین آتش بس در مرز مشترک و عملیات های نظامی مخفی ارتش هند، ابراز داشت چنین روندی منجر به خطر افتادن ثبات و امنیت منطقه ای خواهد شد.
وزیر امور خارجه کانادا نیز در این میان با اظهار این امر که کشورش درحال بررسی این موضوع است، از موضع نگرانی عمیق این کشور در رابطه با وضع نامساعد کشمیر خبر داد.

ارسال نظر

 
1