خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و آمریکا در خصوص وضعیت افغانستان
کد خبر :1838828063

12:45 1400/05/26


برچسب ها : آنتونی بلینکن, پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, شاه محمود قریشی, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا طی تماس تلفنی در مورد وضعیت افغانستان به رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا طی تماس تلفنی در مورد وضعیت افغانستان به رایزنی پرداختند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، شاه محمود قریشی در این بین ضمن آگاه سازی همتای آمریکایی خود از موضع پاکستان در رابطه با تغییر واضح اوضاع افغانستان و اجتناب از خشونت، بر راه حل سیاسی به عنوان بهترین گزینه جهت پیشروی در پایان دادن به تنش افغانستان تاکید کرد و گفت: پاکستان به منظور افغانستان صلح آمیز با آمریکا و دیگر شرکای بین المللی در ارتباط خواهد بود و ادامه روابط اقتصادی آمریکا با افغانستان ضروری است.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین گزارشی از نقش پاکستان در خارج کردن افراد دیپلماتیک، سازمان های بین المللی، رسانه ها و غیره از افغانستان را اظهار داشت.

ارسال نظر

 
1