خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی وزاری امور خارجه پاکستان و دانمارک
کد خبر :256686670

17:50 1400/06/21


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و دانمارک, روابط دوجانبه, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه دانمارک,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگوی تلفنی با یپ کوفود وزیر امور خارجه دانمارک، در خصوص روابط دوجانبه و افغانستان به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگوی تلفنی با یپ کوفود وزیر امور خارجه دانمارک، با بیان اهمیت روابط با دانمارک برای پاکستان، از همکاری پاکستان در زمینه خارج کردن نیروی دیپلماتیک، افراد سازمان های بین المللی، رسانه ای و دیگر افراد از افغانستان، اطلاعاتی به همتای دانمارکی خود ارائه کرد و گفت: دولت دانمارک با درنظر گرفتن بهبودی وضعیت امنیتی و وبا در پاکستان، در خصوص دستورالعمل های سفری برای پاکستان تجدید نظر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان از وزیر امور خارجه دانمارک بابت حمایت دائمی از پاکستان در بستر جی اس پی پلاس، تشکر و قدردانی کرد و وزیر امور خارجه دانمارک نیز از پاکستان بابت همکاری در زمینه خروج اتباع خارجی از افغانستان تشکر کرد.

شایان ذکر است دو وزرای خارجه ضمن دعوت یکدیگر برای سفر به کشورهایشان، عزم خود برای تقویت بیشتر روابط فیمابین را ابراز داشتند. همچنین در این بین در خصوص وضعیت افغانستان نیز رایزنی صورت گرفت.

ارسال نظر

 
1