خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی نریندرا مودی با پادشاه عربستان سعودی
کد خبر :526695739

14:37 1399/06/20


برچسب ها : پادشاه عربستان, شاه سلمان, نخست وزیر هند, نریندرا مودی, هند و عربستان سعودی,

نریندرا مودی نخست وزیر هند در تماس تلفنی با شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی ضمن ابراز تشکر از کمک به اتباع غیر مقیم هند در عربستان سعودی درپی شیوع ویروس کرونا، در مورد تعاملات دوجانبه به گفتگو پرداخت.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| نریندرا مودی نخست وزیر هند در تماس تلفنی با شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی ضمن ابراز تشکر از کمک به اتباع غیر مقیم هند در عربستان سعودی درپی شیوع ویروس کرونا، در زمینه چالش های بین المللی کووید 19 به تبادل نظر پرداخت و در مورد عملکرد جی20 و اهمیت نقش عربستان سعودی نیز بحث کرد.

نخست وزیر هند در پیام توییتری خود با بیان این موضوع که در این گفتگو در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای کنترل وبا نیز صحبت شد، گفت: روابط میان دو کشور طی سال های اخیر گسترش و تقویت قابل توجهی داشتند. عربستان سعودی همواره از دوستان خوب هند بود. طبق گزارش دفتر نخست وزیری هند، طرفین گسترش روابط دوجانبه درباره کنترل ویروس کرونا را نیز محور گفتگو قرار دادند و دو رهبر دستور کار اصلی جی20 را براساس اولویت مورد بحث قرار دادند. نریندرا مودی ضمن ابراز تمایل هند به گسترش همکاری و مشارکت خود در تمامی بخش ها با عربستان سعودی، در زمینه تعاملات دوجانبه ابراز اطمینان کرد.

ارسال نظر

 
1