خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی نخست وزیر پاکستان با همتای چینی خود/اطمینان بخشی در خصوص انجام تحقیقات در زمینه حادثه داسو
کد خبر :1011137858

12:50 1400/04/25


برچسب ها : پاکستان و چین, تماس تلفنی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر چین,

در پی وقوع حادثه انفجار اتوبوس حامل شهروندان چینی در منطقه داسو پاکستان، عمران خان نخست وزیر این کشور در تماس تلفنی با لی که چیانگ همتای چینی خود مراتب تاسف و همدردی خود را با وی اعلام داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی وقوع حادثه انفجار اتوبوس حامل شهروندان چینی در منطقه داسو پاکستان، عمران خان نخست وزیر این کشور در تماس تلفنی با لی که چیانگ همتای چینی خود مراتب تاسف و همدردی خود را با وی اعلام داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان روز جمعه در تماس تلفنی با لی که چیانگ نخست وزیر چین با ابراز تاسف نسبت به جان باختن شماری از شهروندان چینی در انفجار یک دستگاه اتوبوس در منطقه داسو نسبت به انجام تحقیقات کامل در خصوص این حادثه اطمینان بخشی نمود.

طبق بیانیه صادر شده از سوی بخش اطلاع رسانی دفتر نخست وزیر پاکستان، عمران خان در این گفتگوی تلفنی ابراز داشت: مردم پاکستان در غم و اندوه خانواده های داغدار این حادثه سهیم هستند، دولت بهترین امکانات درمانی را برای شهروندان چینی آسیب دیده در این حادثه فراهم نموده است.

وی با اطمینان بخشی در خصوص انجام تحقیقات جامع و دقیق برای شناسایی علل و عوامل این حادثه خاطرنشان کرد: تامین امنیت شهروندان چینی مقیم پاکستان که در پروژه ها و مجموعه های مختلف کشور در حال فعالیت هستند از اولویت های اصلی دولت می باشد.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به عمق روابط دوستانه میان پاکستان و چین تصریح کرد: پاکستان و چین دو دوست صمیمی هستند و دوستی دو کشور از هرنوع آزمایش موفق و سربلند بیرون آمده است، ما به قدرت های مخالف اجازه ضربه زدن به روابط دوستانه پاکستان و چین را نخواهیم داد.

ارسال نظر

 
1