خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی میان محمد شهباز شریف و مدیر عامل صندوق بین المللی پول
کد خبر :113198394

19:38 1401/10/16


برچسب ها : تماس تلفنی, سیل زدگان, محمد شهباز شریف, مدیرعامل صندوق بین المللی پول, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با کریستالینا جورجیوا مدیر عامل صندوق بین المللی پول از طریق برقراری تماس تلفنی گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با کریستالینا جورجیوا مدیر عامل صندوق بین المللی پول از طریق برقراری تماس تلفنی گفتگو کرد.

کریستالینا جورجیوا ضمن ابراز همدردی و تأسف از خسارات جانی و مالی ناشی از سیل اخیر در پاکستان، بر حمایت خود از پاکستان در این شرایط سخت اطمینان حاصل کرد.

در ادامه این مکالمه تلفنی، شهباز شریف از مدیر عامل صندوق بین المللی پول درخصوص ابراز همدردی و تسلیت تشکر کرد و از وی برای شرکت در کنفرانس جهانی که در تاریخ 19 دی ماه (9 ژانویه) در ژنو برگزار می شود دعوت به عمل آورد.

وی به مدیر عامل صندوق بین المللی پول اطمینان داد که پاکستان تمامی تعهدات خود را نسبت به تکمیل برنامه های جاری صندوق بین المللی پول ایفا خواهد نمود.

کریستالینا جورجیوا در پایان ضمن تشکر از دعوت شهباز شریف برای شرکت در کنفرانس جهانی، بیان کرد: نشست هیئت مدیره صندوق بین المللی پول در روزهای 9 و 10 ژانویه برنامه ریزی شده است، بنابراین می توانم به صورت مجازی در این کنفرانس شرکت کنم.

 

ارسال نظر

 
1