خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی میان محمد شهباز شریف و حسین عرنوس پیرامون وضعیت زلزله زدگان در سوریه
کد خبر :1602701921

16:38 1401/11/23


برچسب ها : پاکستان و سوریه, تسلیت, تماس تلفنی, حسین عرنوس, زلزله, زلزله زدگان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر سوریه, کالاهای امدادی,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی تماس تلفنی با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه، همدردی و عرض تسلیت خود را به بازماندگان و خانواده قربانیان زلزله اخیر در این کشور ابراز کرد.


 


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی تماس تلفنی با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه، همدردی و عرض تسلیت خود را به بازماندگان و خانواده قربانیان زلزله اخیر در این کشور ابراز کرد.

 

 وی همچنین درگذشت همسر و یازده فرزند و نوه حسین عرنوس را به وی تسلیت عرض کرد و برای آنان از درگاه خداوند صبر و شکیبایی مسألت نمود.
وی در این گفتگوی تلفنی از امدادرسانی پاکستان به زلزله زدگان سوریه خبر داد و ابراز تأسف مردم پاکستان را در پی درگذشت غم انگیز هزاران جان گرانبها در سوریه به نخست وزیر این کشور ابلاغ کرد و گفت: به نهادهای مختلف پاکستان دستور داده شده است تا در این شرایط سخت و دشوار تمامی حمایت های ممکن را به برادران سوری خود عرضه نمایند و همچنین سفیر پاکستان در سوریه در حال رایزنی با مقامات این کشور می باشد.

وی افزود: پاکستان تا کنون یک فروند هواپیما متشکل از کالاهای امدادی از جمله پتو، چادر زمستونی و لباس گرم  و یک هیئت 10 نفره متشکل از پزشکان موسسه علوم پزشکی پاکستان برای کمک به برادران زلزله زده سوری خود ارسال نموده است.

محمد شهباز شریف در پایان این گفتگوی تلفنی، همتای خود را از حمایت همه جانبه پاکستان از برادران و خواهران سوری خود مطمئن ساخت و بیان کرد: دولت پاکستان به زودی یک دستگاه کامیون حامل کالاهای امدادی برای آسیب دیدگان در زلزله اخیر به سوریه اعزام خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1