خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی عمران خان و محمد بن سلمان در خصوص حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی
کد خبر :2135339535

09:47 1398/06/26


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, تاسیسات نفتی, حمله پهبادی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی حمله به تاسیسات نفتی عربستان را محکوم کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز عمران خان نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی حمله به تاسیسات نفتی عربستان را محکوم کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده در پی حمله پهبادی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی عمران خان نخست وزیر پاکستان در تماس با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام حمایت خود از عربستان سعودی را در مقابل هرگونه تجاوز و حمله علیه امنیت این کشور را اعلام نمود.

عمران خان اظهار داشت: این قبیل اقدامات خرابکارانه امنیت عربستان و اقتصاد جهانی را دچار خطر نموده است و پاکستان همواره در کنار عربستان سعودی حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است این محکومیت ها در حالی از سوی عمران خان و دولت پاکستان صورت می گیرد که تمامی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین علی رغم شدت تنش ها در منطقه کشمیر، به دنبال گسترش مناسبات خود با نریندر مودی نخست وزیر هند بوده و حتی برترین نشان دولتی خود را نیز به وی اعطاء کرده اند، اقدامی که از سوی افکار عمومی و برخی از شخصیت های رسانه ای مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود.

ارسال نظر

 
1