خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی شاه محمود قریشی با همتای سنگاپوری خود در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا
کد خبر :1723026411

14:14 1399/01/20


برچسب ها : پاکستان و سنگاپور, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با وویان بالاکرشنن وزیر امور خارجه سنگاپور، ضمن گفتگو در زمینه مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس مرگبار کرونا، اقدامات به موقع به همراه مهارت سنگاپور را مورد ستایش قرار داد و گفت: از دولت سنگاپور در مورد همکاری با پاکستان برای بازگرداندن شهروندان این کشور تشکر می کنیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با وویان بالاکرشنن وزیر امور خارجه سنگاپور، ضمن گفتگو در زمینه مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس مرگبار کرونا، اقدامات به موقع به همراه مهارت سنگاپور را مورد ستایش قرار داد و گفت: از دولت سنگاپور در مورد همکاری با پاکستان برای بازگرداندن شهروندان این کشور تشکر می کنیم. همچنین مقام سنگاپور نیز در این رابطه متقابلا تشکر کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه اظهار داشت: نرم افزار تلفن همراه ساخته شده توسط سنگاپور برای جلوگیری از شیوع ویروس مهلک را ستایش می کنیم و پاکستان نیز در حال تلاش برای استفاده از این تجربه موفق سنگاپور است. وی با اشاره به نظریه عمران خان نخست وزیر در زمینه تغییر ساختار بازپرداخت اقساط وام کشورهای در حال توسعه  به منظور استفاده از امکانات محدود برای نجات جان شهروندان در مبارزه با کرونا، گفت: ما امیدواریم سنگاپور در پیشبرد این نظریه پاکستان را کمک خواهد کرد. محمود قریشی با تشکر از دعوت به سفر به سنگاپور توسط همتای خود، تصریح داشت به محض بهبودی وضعیت جهانی به این کشور سفر خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1