خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان
کد خبر :177556110

14:01 1401/01/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, تماس تلفنی, ریاض, گفتگوی تلفنی, محمد بن سلمان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد عربستان سعودی,

محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی با محمد شهباز شریف بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری پاکستان را به وی تبریک گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی با محمد شهباز شریف بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری پاکستان را به وی تبریک گفت.

طبق بیانیه بخش مطبوعات دفتر نخست وزیر پاکستان، محمد شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان در این گفتگوی تلفنی از ولیعهد عربستان سعودی برای پیام تبریک وی تقدیر نمود و بر عزم اسلام آباد برای همکاری با ریاض جهت توسعه بیش از پیش روابط و تقویت مناسبات میان دو کشور دوست و برادر تاکید داشت.

نخست وزیر جدید پاکستان در ادامه این گفتگوی تلفنی از توسعه و آبادانی بی سابقه عربستان سعودی به رهبری سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد این کشور تمجید نمود.

وی با اشاره به روابط دیرینه و برادرانه میان پاکستان و عربستان طی 7 دهه گذشته بر عزم خود برای ایجاد سطح جدیدی از روابط میان دو کشور تاکید ورزید.

شهباز شریف همچنین از همکاری و حمایت های متداوم و دیرینه عربستان سعودی از پاکستان در مجامع مختلف بین المللی تقدیر نمود و به ولیعهد عربستان اطمینان داد پاکستان تحت هر شرایطی در کنار عربستان حضور خواهد داشت.

مقامات دو کشور در ادامه این گفتگو نسبت به همکاری مشترک جهت توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال توافق نمودند.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در پایان از نخست وزیر پاکستان برای سفر به عربستان دعوت به عمل آورد و شهباز شریف نیز متعاقبا از بن سلمان جهت سفر به پاکستان دعوت نمود.

ارسال نظر

 
1