خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :128205605

13:31 1400/07/27


برچسب ها : ایران و پاکستان, پاکستان و ایران, دکتر حسین امیرعبداللهیان, روابط دوجانبه, شاه محمود قریشی, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه ایران, وزیر امور خارجه پاکستان,

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران طی تماس تلفنی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان از وی برای شرکت در دومین نشست در سطح وزرای خارجه کشورهای همسایه نزدیک افغانستان دعوت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران طی تماس تلفنی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان از وی برای شرکت در دومین نشست در سطح وزرای خارجه کشورهای همسایه نزدیک افغانستان دعوت کرد. این اجلاس قرار است هفته آتی به میزبانی تهران برگزار شود.

گفتنی است دو طرف در این تماس در خصوص منطقه از جمله وضعیت درحال تغییر افغانستان و امور مورد علاقه دوجانبه به گفتگو پرداختند. شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تشکر از همتای ایرانی خود به دلیل حمایت کامل از اقدام پاکستان در زمینه اتخاذ استراتژی مشترک در سطح منطقه، تشکیل به موقع این نشست را به وزیر امور خارجه ایران تبریک گفت.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن ابراز امیدواری از اینکه برگزاری نشست همسایگان نزدیک افغانستان و انجام مذاکرات به تقویت همکاری های منطقه ای کمک می کند، اظهار داشت: وجود تشابهات و انسجام در موضع ما نسبت به افغانستان، خوشایند است. همکاری در سطح منقطه ای برای برپایی صلح در افغانستان امری ضروری است.

ارسال نظر

 
1