خبر فوری

 
 
گفته های یکی از شاهدان حمله هند به پاکستان
کد خبر :206289187

16:24 1397/12/07


برچسب ها : پاکستان, جنگ, حمله, هند,

یکی از شاهدان عینی روستای جابه ایالت خیبر پختون خوا در پی حمله کشور هند به پاکستان گفت : صبح زود صدای 3 انفجار را شنیدم.


 

به گزارش راز نیوز، یکی از شاهدان عینی روستای جابه ایالت خیبر پختون خوا در پی حمله کشور هند به پاکستان گفت : صبح زود صدای 3 انفجار را شنیدم.
به گفته نیروهای امنیتی ارتش پاکستان، صبح زود جنگنده های هند وارد حریم خصوصی هوایی پاکستان شدند، که پس از پاسخ جنگنده های ارتش پاکستان، سریعا از محل فرار و به هند بازگشتند.

از طرفی کشور هند مدعی حمله به مقر گروه تروریستی جیش محمد در منطقه بالاکوت شده است.

محمد عادل یکی دیگر از ساکنین روستای جابه ابراز داشت : حدود ساعت 3 بامداد صدای مهیبی شنیدم. ما فکر کردیم که زلزله شدید شده و یا رعد و برق است.
عادل افزود : تمام شب را نتوانستیم بخوابیم، از طرفی سید نوران شاه نیز زخمی و خانه وی آسیب دیده است. سپس ما صدای هواپیما را شنیدیم که پس از اندکی سکوت همه جا را فرا گرفت. وقتی صبح به محل رفتیم، یک چاله بزرگ مشاهده کردیم. این درحالی است که سه خانه ویران و یک تن نیز زخمی شده است .


موضع کشور پاکستان

ژنرال آصف غفور رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان طی پیام تویتری گفت : هواپیماهای هند با عبور خط مرزی وارد پاکستان شده و از منطقه مظفرآباد کشمیر تنها سه یا چهار میل جلوتر آمدند. به دلیل آنکه هواپیماهای هند را مجبور به عقب نشینی کردیم، هواپیماها خمپاره های خود را در محل پرتاب کردند که موجب تشکیل چاله بزرگی شده است. این خمپاره ها خسارت جانی یا مالی به همراه نداشتند.


موضع هند

معاون وزیر امور خارجه هند طی کنفرانس خبری گفت : درپی اطلاعات سری، نیروها بر بزرگترین مقر گروه جیش محمد در منطقه بالاکوت حمله کردند. این حمله علیه کمپ گروه نامبرده بر فراز یکی از قله هایی انجام شده است که از مناطق مسکونی فاصله زیادی دارد. وی از موفقیت این حمله گفت و ابراز داشت که موفق به کشتن فرماندهان و نیروهای جیش محمد طی این حمله شده ایم.

ارسال نظر

 
1